Saturday, July 4, 2015

KARAMEL BROWNIE





Smanjila sam kolicinu secera, pa sam i ja koja ne volim cokoladasto i preslatko, mogla uzivati u ovoj finoj kombinaciji cokolade i karamela....

SASTOJCI
• 125 g maslaca
• 100 g tamne cokolade
• 2 velika jaja ( velicine L )
• 250 g secera od secerne trske ili smedjeg secera



• 1/2 mahune vanilie ili
• 2 zlicice vanilin secera
• 100 g brasna
• 2 zlice kakao
• 1/2 zlicice praska za pecivo
• 1/4 zlicice soli
• 100 - 200 g oraha ( krupno sjecenih )

KARAMEL
• 400 g kondenziranog mlijeka
• 100 g muscovado secera
• 50 g maslaca
• 1 dl slatkog vrhnja



PRIRPEMA
Maslac i cokoladu otopiti na slaboj vatri uz mjesanje. Ostaviti na stranu da se ohladi.
Jaja , secer i vaniliu izmiksati u pjenastu masu, dodati ohladjenu smjesu maslaca i cokolade. Promjesati da se smjesa izjednaci.

Brasno, kakao, prasak za pecivo i sol prosijati i lagano umjesati u smjesu od jaja. Na kraju dodati orahe.
Tepsiju ( velicine 22 x 30 cm ) obloziti papirom za pecenje. Smjesu istresti i ravnomjerno zagladiti odozgo.
Peci na 180*C, 20 - 25 min. ( tako pise u recveptu ). Kolac treba da ostane socan, znaci kad ga probodete cackalicom treba da na njoj ostane malo ljepljivo. Nakon 15 min. pecenja sam provjerila cackalicom i bilo je tako, ali kad se kolac ohladio bio je  suh. Znaci vrijeme pecenja u receptu nije tocno. Trebalo bi ga peci 10 - 12 min. sto cu slijedeci put i uciniti.

Za karamel
Sve sastojke pomjesati u jednoj serpi sa debljim dnom. Staviti na vatru, mjesati da se sastojci otope, zatim na laganoj vatri kuhati 10-ak min. da se karamel zgusne. Karamel samo kratko ostaviti da se prohladi i preliti ga preko mlakog kolaca.
Prije posluzivanja kolac ohladiti ( meni je bio bolji sutra dan ).
Navela sam kolicinu secera kako je u receptu, ja sam  secer umanjila jer ne volim preslatke kolace.

Izvor: https://www.coolinarika.com/

0 comments:

Post a Comment