Monday, June 29, 2015

MRAMORNI KOLAC S COKOLADOM I JAGODAMA





SASTOJCI
•  300 gr brasna
•  1,5 zlicica praska za pecivo
•  prstohvat soli
•  180 gr maslaca
•  150 gr secera
•  2 velika jaja
•  1,25 dl mlijeka
•  1 zlica esencije vanilije – po zelji
•  50 g rgorkog kakaa
•  zliclica crvene jestive boje

Krema
•  250 gr krem sira ( mascarpone )
•  200 gr secera u prahu
•  35 gr kakaa
•  3 zlice vruceg mlijeka

Ukras
•  150 gr jagoda


 
PRIPREMA
Pecnicu ugrijemo na 180 stupnjeva.
Duboki lim kvadratnog oblika premazemo maslacem i oblozimo papirom.
Uposudi izmijesamo brasno, prasak za pecivo i sol. Ja sam koristila brasno za biskvitna tijesta.
Posebno umutimo maslac i secer. Postupno, uz stalno mijesanje dodamo jaja, a zatim mjesavinu brasna , te mlijeko s esencijom vanilije. Ja ne volim esenciju vanilije, pa sam stavila 2 vanili secera umjesto esencije.
Tijesto razdijelimo na dva dijela. Jednom umijesamo kakao ( svakako prosijte kakao da vam ne bude grudica ), a drugom dodamo crvenu jestivu boju.
U pripremljeni lim stavljamo naizmjence jednu, pa drugu smjesu i na kraju lagano nozem promijesamo da nastane mramorni izgled.
Pecemo 30 – 40 minuta.
Provjerimo cackalicom ubodenom u sredinu.
Kolac ostavimo 15 minuta u limu, a zatim ga stavimo na mrezu da se potpuno ohladi.


 
Krema
Pjenasto izmijesamo sir i secer u prahu. Dodamo kakao i mlijeko ( ja sam vrucim mlijekom prelila prosijani kakao, pa ga dobro zlicom promijesala da nema grudica ) pa mijesamo dok ne dobijemo glatku kremu – slobodno mijesajte mikserom, ali na najmanjoj brzini i ne predugo. Njome premazemo ohladjeni kolac i ukrasimo jagodama!

Izvor: http://www.coolinarika.com/

0 comments:

Post a Comment