Sunday, June 7, 2015

MOJA SAVRŠENA TORTA SA JAGODAMA

i sa br 2.



lagana, prozračna, jagodasta, kremasta….treba još....reko prijatelj da bi on nešto samo da mu klizne….
Sastojci

biskvit
3 jaja
75 g šećera
75 g glatkog brašna
90 g putra
premaz
50 g marmelade od jagoda
krema
9 listića/ 1,5 vrećica bijele želatine
50 g šećera
1 dl mlijeka
1 vrećica vanil šećera


400 g svježeg sira
400 g slatkog vrhnja
650 g jagoda
žele
2 vrećice crvenog preljeva za torte
0,5 dl soka-sirupa za razblažit u vodi-crvenog (višnja..)
šećer
Priprema

1.
za biskvit izmiksajte bjelanjke sa šećerom, dodajte žutanjke, brašno i na kraju otopljeni putar. lagano promješajte. pecite u kalupu promjera 26 cm. oko 25 minuta na 180°C. ispečeni biskvit ohladite.
2.
želatinu napravite prema uputi na vrećici-ja sam koristila mljevenu. u posudici ostavite želatinu i hladnu vodu da nabubri.
3.
šećer, vanil i mlijeko na laganoj vatri zagrijavajte dok se šećer ne otopi. maknite s vatre i unutra rastopite želatinu.
4.
umješajte želatinu u hladni sir. ostavite u frižider.


  5.
stucite slatko vrhnje i kad se počne krema sa sirom želirati dodajte šlag i dio jagoda ( 150 g). ja sam od ovoga dio jagoda smiksala da bude roza krema, a dio narezala u komadiće. to na kraju umješajte u kremu.
6.
biskvit premažite marmeladom od jagoda, oko biskvita namontirajte obruč za torte, rasporedite kremu na biskvit i ostavite u hladnjak da se stegne.
7.
ostale jagode narežite na komade i lijepo ih naslažite na stegnutu kremu, pažljivo prelijte s pripremljenim preljevom. žlicu po žlicu na početku da se ne bi topila krema.
8.
preljev pripremite prema uputi, pomiješajte sa šećerom, po vrećici trebate 2, 5 dl tekućine (ja sam sirup od višnje razblažila u vodi),sve lagano zagrijavajte dok se ne otopi. zatim pustite da se preljev malo ohadi, uz miješanje, pa onda prelijte polako po torti!
9.
kad se sve dobro stegne skinite prsten s torte!
10.
ukrasite s listićima metvice i dobar tek !
Posluživanje

sve sam rekla u uvodu..
za brzinsku verziju možete kupiti gotovi biskvit! (ne to raditi, neeee)
recept iz neke lise….
Izvor:  www.coolinarika.com

0 comments:

Post a Comment